Khamis, 13 November 2008

12.NOVEMBER.............My Birthday...

Semalam 12.November.2008 merupakan ulangtahun kelahiran ku yg ke 34...
Al-hamdulillah...Syukur kepada Allah yang telah melanjutkan usia ku..Memberi ku kudrat untuk menjalani kehidupan didunia ini...
Apa yang tidak menyeronokan aku tidak dapat meraikanya bersama Isteri dan anak anak ku kerana kesibukan kerja..Tapi ucapan BIRTHDAY dari Isteri dan NYANYIAN lagu HAPPY BIRTHDAY dari anak ku E'sya melalui corong HANDPHONE membuat aku terasa cukup sayu..Terima kasih....
Satu kejutan juga aku terima apabila kawan kawanku dari AHLI KELAB KEBUDAYAAN MATRADE membuat SUPRISE PARTY...ketika seisi LATIHAN TARIAN untuk show sempena INTRADE'08...TERHARU sangat aku ketika itu... Terima Kasih KAK IMAH (Pengurus Kelab) yang menghadiahkan sebiji kek buat aku....
Kepada kawa2 yang memberi ucapan TERIMA KASIH banyak2 kerana mengingati HARI LAHIRku.... I LOVE YOU ALLS.....!!!!!

Tiada ulasan: