Jumaat, 10 April 2009

AIRIEL DAN MAK WAN....



Last Week selepas selesai duty di HOTEL HILTON PJ aku bergegas balik kampung di N.Sembilan coz my cousin melangsungkan perkawinan di Palong satu.
My cousin NORHAFIZAH (Atih) bertemu jodoh dengan jejaka pilihan hatinya orang Johor.
Dinikahkan pada 03.04.09 (Jumaat) selepas Asar.dan Majlis persandingannya diadakan pada 04.04.2009 (Sabtu) dan 05.04.2009 majlis sebelah pihak lelaki pula..
Aku dari Sg Buloh jam 12.00T/hari dan sampai jam 2.30 ptg..Nasib baik kenduri tak habis lagi.. tapi aku tak kisah yang penting aku sampai dan dapat meraikan majlis tu..
My wife dan anak anak dah balik dulu pada 03.04.2009 (Khamis) malam.
Aku tak sempat nak ambil gambar pengantin coz sibuk melayan saudara mara yang amat jarang dapat bersua muka..So time kenduri inilah aku mengambil kesempatan untuk bersembang....
Apapun masih belum terlewat untuk aku mengucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU kepada Atih dan pasangannya...

Tiada ulasan: