Khamis, 4 Jun 2009

KE GENTING HIGHLAND SEMPENA CUTI SEKOLAH




















Jumaat 29.Mei.2009.
Kak ya dari serting sampai dirumah aku bersama anak bongsunya dan anak angkatnya...Dia sampai jam 5.30 ptg.. Aku masih kat opis lagi... Jam 8.00 mlm baru aku balik....
Jam 9.30 malam pula adik Ipar aku dari Ipoh sampai rumah aku juga....Pukul 10.00 pula adik ipar aku yang tentera tu pula sampai...Dia singgah sebentar saja coz dia nak balik Kedah... Kira riuh juga rumah aku sekejap.....
malam tu aku bawa diaorg semua pusing satu Kuala Lumpur untuk menikmati keindahan malam Bandaraya Kuala Lumpur.....Pkl 2.30 pagi barulah sampai rumah.......

BERGAMBAR DIHADAPAN PUSAT SAINS NEGARA..
Sabtu 30 mei .09..
Jam 10.oo pagi...Kami bertolak ke GENTING HIGHLAND...
DALAM CABEL CAR...
Naik di GOH TONG..........

KAK dan Anak anak naik Cabel car..
GAMBAR SEKITAR PERCUTIAN DI GENTING HIGHLAND.
Pukul 6.30ptg baru turun dari Genting.....
Dari Genting Highland terus ke Putra jaya pula...
menikmati keindahan di waktu malam di Putra Jaya.....
Tapi sebelum tu singgah dahulu bergambar
di depan pintu masuk ZOO negara...
Gambar di depan pintu Zoo Negara....
Dah bergambar di depan ZOO NEGARA,
Teruskan perjalan ke PUTRA JAYA......


Sudah puas duduk di Putra Jaya...So kita orang pun beransur meninggalkan Putra jaya..
Sampai rumah pukul 2.00 pagi...
Penatnya tak usah cakaplah....
Tapi tak mengapa janji seronok menghabiskan masa bersama keluarga.....

Tiada ulasan: