Isnin, 27 Julai 2009

KESEORANGAN.....

Aku sekarang ini keseorangan...
Pada 24 julai 2009 Isteri kesayangan aku telah berlepas ke Australia.

Flight jam 9.30 malam...
Pukul 6.00 ptg kitaorang dah berangkat ke KLIA bersama BAPA DAN MAK mertua dan 2 orang adik Ipar aku...
My wife menjalani kursus disana selama satu bulan.. Sewaktu menunggu turn untuk check in bagasi di KLIA



My Wife bersama familinya sewaktu di KLIA




MY PRINCE DAN MY PRINCESS DAH BORINGLAH NI.............. Sempat lagi my princess menghisap susu menghilangkan dahag
25 julai 2009 jam 11 pagi mertua aku bersama MY PRINCE dan MY PRINCESS
bertolak balik ke Sungai Petani Kedah....
Tinggallah aku keseorangan aje sekarang ini...Bila dah berjauhan dengan MY WIFE dan MY PRINCE serta MY PRINCESS ini aku jadi sunyi pula.....
Tapi tak mengapalah...setiap minggu aku akan balik ke Sungai Petani,Kedah berjumpa dengan kedua dua buah hati aku...
Sekarang ini setiap hari aku akan call my wife dan kedua buah hati aku itu untuk melepaskan rindu..Tak dapat melihat wajahnya tak mengapalah asalkan mendengar suaranya sudah cukup buat aku tang sedang keseorangan ini.....


Aksi MY PRINCE dan PRINCESS aku sewaktu di KLIA
Beginilah kemesraan dua beradik....

Lagak My Prince sewaktu bergurau.........

Tiada ulasan: