Selasa, 12 Oktober 2010

JALAN JALAN @ PERLIS.

Puasa bukanlah alasan untuk kita melakukan sebarang XTVT... So Bulan ramadhan tempohari aku bersama famili bertolak ke Perlis. Rumah Ayah Alang (Rokhairi) di Perlis. Jam 9.00am aku memulakan perjalanan dari Sungai Petani Kedah.
Jam 11.30am...Kami selamat sampai.. Ketika itu cuaca juga agak baik. Sampai di Rumah Ayah Lang.. Rehat sebentar.. Lagipun bulan Puasa so tak ada LUNCH..
Jam 12.30Pm..kami bertolak ke Padang Besar.. saja untuk mengisi masa lapang...!!!
Sampai Padang Besar, Mana lagi kalau bukan tempat SHOPING bebas CUKAI.. My wife dah tersenyum aje...
Sewaktu didalam pasar di PADANG BESAR... Bukan ada barang pun yang dicari tapi saja saja aje... jam 3.00pm kami semua keluar dari Pasar Padang Besar, Destinasi kami ialah ke GUA KELAM pula...
Signboard yang ada sepanjang jalan menuju ke Gua Kelam Perlis.
Pintu masuk Gua Kelam... Bayaran RM2.00 dikenakan untuk menikmati kecantikan didalam gua kelam.
Bergambar dahulu sebelum memasuki kedalam Gua Kelam.
Cantik keadaan dalam gua kelam... Apatah lagi dihiasi Dengan Lighting yang berwarna warni...
POSE DALAM GUA KELAM
My wife juga merakamkan gambar sebagai kenangan di dalam Gua Kelam
Inilah Ayah Lang (Rokhairi) adik ipar aku yang sangat Sporting... Wife dia sedang mengandung 6 bulan ketika ini... Anak sulong...
Tahniah "E"..WELCOME TO THE CLUB BAPA....!!!!

Tiada ulasan: