Khamis, 23 Oktober 2008

AIDID AIRIEL SYAHREZA BIN SHAHADAN.

Inilah Putera Kebanggaanku.... Namanya AIDID AIRIEL SYAHREZA BIN SHAHADAN.Lahirnya pada 08.03.2008...Bertempat di Hospital Sungai Buloh,Selangor. Ketika itulah Rakyat Malaysia sedang menghadapai PILIHANRAYA untuk menentukan Kerajaan Malaysia...
Amat senang menjaganya kerana tidak banyak kerenah...
Mudah tersenyum tapi bila dapat menangis ia akan melontarkan suaranya sekuat yg boleh...Mungkin suatu hari nanti dia akan menjadi seorang yg berani melontarkan suaranya bagi membela nasib rakyat ketika itu... INSYAALLAH.....
Mak & Ayah ku cakap, kalau aku nak tengok muka aku pada zaman BABY tengok aje si Airiel ni...Entahlah...
mak aku cakap...sepupu aku pun ramai yg panggil Airiel ni SHAHADAN JUNIOR....Iyalah...dah aku bapaknya so memanglah ada sikit2 iras2 aku...kah..kah..kah.....
Apapun aku memang sayang sangat dia...