Rabu, 11 Mac 2009

PERCUTIAN KE TRENGGANU DARUL IMAN 2

07.03.2009 Jam pukul 11 pagi, kami pun meneruskan perjalanan ke Trengganu.. Aku drive tak laju sebab Percutian ini untuk relex sambil menikmati keindahan perkampungan dan pantai sepanjang perjalan...
Dalam pukul 3.00ptg barulah kami sampai di KUALA TRENGGANU..Sebelum sampai Kuala trengganu sewaktu di Dungun aku call My Friend FARID tapi farid kerja, aku malas nak ganggu dia,aku pun terus ke Kuala Trengganu...
Inilah distinasi pertama yang kami pergi setelah selamat sampai di Kuala Trengganu. PASAR BESAR KEDAI PAYANG.
Lama juga duduk kat sini ..Maklum ajelah My Wife rambang mata melihat kain pasang terutama BATIK..RM++++ juga habis kat sini...
Biasalah perempuan ni kalau bab Shoping..
Pukul 6.00 ptg barulah keluar dari pasar payang ni....
Selepas keluar dari pasar payang ni kami ke Dungun,Rumah my Friend..Farid (Sorry..pic Farid tak sempat nak ambil)
Dari Kuala Trengganu ke Dungun lebih kurang 45 minit sahaja...Sampai di Dungun Farid bawa aku kerumahnya..Sampai rumah Farid,SETTLEkan apa yang patut dan Farid bawa kami keluar makan di PAKA..Makan nasi KUKUS..
Sayang tak ambil gambar kerana tertinggal Handphone dan Camera..Bawa Handy CAM aje....Malam tu kami tidur di rumah Farid..

Tiada ulasan: