Rabu, 12 Ogos 2009

BALIK UTARA JUMPA ANAK....

Tarikh o6 08 09 aku tengok KONERT JAMAL Di ISTANA BUDAYA. Tarikh 07 08 09 pula aku balik ke UTARA (Sg Petani) berjumpa nak anak- anak...
Aku ambik Time off, Dari Ofis aku minta tolong member hantar aku ke Hentian Duta.. Balik naik bas jam 12.30 tengahari.. Mula mula aku cadangkan untuk balik naik kereta tetapi memandangkan cost dia besar lagipun aku balik seorang aje so untuk menjimatkan segala galanya aku naik bas sahaja..
Jam 6.30 ptg aku sampai di Sungai Petani.. My Princess dan Acu (Adik ipar aku) pick-up di BUS STAND Sg Petani.
My Princess tak lepaskan tangan aku dan my prince pula sibuk nak dukung. Maklum ajelah RINDU.
My Princess mengadu nak gunting rambut sebab dia rimas,so malam itu juga aku bawa dia gunting rambut.
My PRINCESS TENGAH READY NAK GUNTING RAMBUT


My prince pula tunjukkan aku kasut dia dah Putus..Esoknya aku pegi cari sandle untuk my prince di Al-Ikhsan..RM80+++.

KASUT YANG DIBELI DI AL -IKHSAN


Hari Ahad tu aku balik naik bas jam 12.30tengah malam.Mertua aku hantar ke Bus stand. Sedih juga nak tinggalkan nak anak.Tapi tak mengapa aku akan balik setiap minggu sepanjang ketiadaan my wife..

Sempat poseing sebelum balik ke Kuala Lumpur


Ok my princess dan My Prince next week kita jumpa lagi....

Tiada ulasan: