Selasa, 8 Disember 2009

MY BIRTHDAY


Cerita ini agak sudah lama tapi aku tiada kesempatan nak entry story ni kat dalam blog. 12 November yg lepas,aku ke Ipoh sempena My Birthday, sebelum bertolak My Wife sempat beri aku Hadiah sempena hari lahir aku..
Sebuah Beg Lap top.. Memang dah lama aku nak beli beg ini tapi selalu sangat tertangguh.. Tup..Tup...Time birthday aku dapat pula benda yang aku hajati.. TQ VERY MUCH MY DARLING.
Tahun ini tak ada acara potong kek pun coz sewaktu BIRTHDAY aku time tu memang BZ sebab sedang berlangsungnya INTRADE'09.
Sewaktu balik kerja,sampai aje dirumah,Biasalah My Prince dan My Princess aku mengejar di muka pintu untuk salam dan cium aku(Kebiasaan bagi mereka). kali ini my My PRINCESS MENYANYIKAN Lagu "HAPPPY BIRTHDAY" Versi English dan "SELAMAT HARI JADI" Versi Melayu..Suara My Prince hanya hujung2 sahaja yang dengar, maklum tak petah lagi... Aku sangat TERSENTUH HATI mendengar alunan lagu dari My PRINCESS dan MY PRINCE. Rasanya itu adalah HADIAH YANG LEBIH MERMAKNA SESANGAT...
Dan malam tu aku bertolak ke IPOH sebab esok my wife ada kursus di sana. Sewaktu 12hb tu, orang yang mula2 wish aku siapa lagi kalau bukan MY Wife.. dan SMS ucapan dari adik beradik dan kawan kawan juga tak henti henti..Ada juga yang call wish birthday..
TERHARU juga coz ramai yang mengingati hari lahir aku..TERIMA KASIH semua. SAYA SAYANG ANDA SEMUA....

Tiada ulasan: