Ahad, 14 Mac 2010

HAPPY BIRTHDAY MY LOVELY

13 March, Sabtu. Adalah merupakan birthday my wife. Tepat jam 12.00 malam aku dan anak anak nyanyikan lagu "HaPpY BiRtHdAy" untuk my wife.Esya kata "Daddy, Tak ada kek ke....???" Aku kata esok siang kita beli kek.
Memandangkan semalam my wife tak berapa sihat perancangan untuk ke Cameron Highland pun aku batalkan. Doktor nasihatkan supaya my wife banyakan berehat.
Malam tu aku sengaja lewat tidur, Apabila semua dah tidur, aku letakan HADIAH UNTUK MY WIFE diatas MEJA SOLEK dalam BILIK aku. Esoknya bila my wife bangun dia lihat ada hadiah untuk dia..Aku hadiahkan dia HAND PHONE SONY.
Sayang...Happy Birthday to You, semoga dilimpahi kesihatan dan kesejahteraan didalam menempuh kehidupan. Ceria dan Gembira bersama keluarga tersayang yang kita bina, serta bertambah jaya didalam perkerjaan. Terima kasih juga kerana menjadi mummy yang terbaik untuk anak anak abang..Tiada perkataan yang dapat abang gambar untuk menyatakan perasaan abang terhadap ayang...

Tiada ulasan: