Jumaat, 23 Julai 2010

MAJLIS PERKAHWINAN GEE...

Lama sudah aku tak Entry blog aku ni...biasalah lately BZ ngan memberi sokongan MORAL pada Team Sukan MATRADE dalam Sukan Agensi MITI. BZ dengan hal famili juga. So rasanya aku mulakan semula dengan Cerita Majlis perkawinan opismate aku Gee. Majlis perkawinan ini berlansung pada 18 Julai 2010 (Ahad) di kuantan. Aku tak berkesempatan untuk menghadiri majlis ini kerana balik ke Kedah. Warna Tema PURPLE..

Senyuman Manis dari Pengantin.. Ceria sesangat... COMEL & CUTE aje Gee dalam busana pengantin warna Purple.
Mempelai sedang bersanding di Pelamin.
Sewaktu majlis makan Beradab.. Gee sopan sikit tau...!!!!
Majlis memotong kek.. Kek 3 tingkat juga berwarna Purple...Kelazzz........!!!!
Pasangan yang Romantis....
Alahhhh....!!!!! Manjanya Gee.... suap - suap kek lagi....!!!!!
SHARIJAH (X MATRADE) baju meroon... pun turut Hadir memeriahkan majlis Gee... Lama sudah tak jumpa Shahrijah ni...!!
Antara Warga MATRADE yang sudi meluangkan masa menghadiri majlis perkahwinan Gee..

Tiada ulasan: