Jumaat, 31 Disember 2010

BLOG BARU AKU.

kepada semua pembaca MENITI TITIAN HASRAT. Disini aku nak menyatakan bahawa aku sudah mempunyai satu lagi Blog yang akan di lancarkan sempena tahun baru 2011.
Blog MENITI TITIAN HASRAT ini sudah berusia 2 tahun ini.Namun aku tidaklah berniat untuk menutup entry di Meniti titian hasrat ini. Aku akan terus memasukan cerita disini.

Tujuan aku buat blog kedua kerana semakin up date blog blog sekarang ini yang mempunyai wall yang pelbagai corak...Tapi aku tak mahu menggubah rekabentuk blog aku ini. biarlah ia sama seperti asal dahulu...!!!!

Blog kedua aku lebih open minded..Dan aku tidak memaksa anda semua menjadi "FOLLOWER"
kepada blog kedua aku tu..Tapi kalau anda berminat untuk menjadi "FOLLOWER" di alu alukan..!!Sama seperti Blog MENITI TITIAN HASRAT ini juga...

Anda boleh membuka blog baru aku : http://adando.blogspot.com.



Tiada ulasan: