Isnin, 30 Mei 2011

KEADAAN BIASA BILA HARI JUMAAT......

JUMAAT , 27 MEI 2011.
Lokasi : Plaza Tol Jalan Duta (Arah Utara)
Masa : 7.30 petang...
Beginilah keadaan Plaza tol jalan Duta arah Utara setiap hari Jumaat.
Biasalah, sabtu & Ahad cuti so ramai yang ambil kesempatan untuk bercuti apatahlagi dah masuk cuti sekolah ni...
ni pula lepas plaza tol.
Biasa dari Plaza tol ni aku cuma ambil masa 15 minit
utk sampai rumah Sg Buloh
tapi kali ni ambik masa 45 minit...!!!!
Sbb tu bila hari jumaat aku balik lewat sikit
sebab malas nak mengharung JAM ni...
Tapi biasalah kat KL ni kalau Time time tertentu
ikut manapun akan harungi JAM.

3 ulasan:

sha a.s berkata...

gasaklah kena redahh!

ADAN + LINA berkata...

Nak buat macam mano...Kerajaan pun dah pening nak mengatasi masalah ni...

wahida berkata...

jalan yg hari2 aku lalu...tensen beb!!