Isnin, 23 Mei 2011

REMPIT KE...????

Pagi tu, aku nak gi kerja terpandang pula pak aji ni bawa motor tapi tak sempat nak snap pic dia..
Tadi...sewaktu nak pi kerja nampak lagi Pak aji ni...aku pun gunalah handphone aku yg tak berapa nak canggih ni, sambil drive aku Snap pic dia...Laju juga pak aji ni bawa motor.. Pak Aji, nak tanya :" Dulu masa muda2 pak aji REMPIT ke..??? sebab boleh tahan juga laju dia bawa Motor....!!!!Dengan hanya Berserban, pak aji ni bawa motor laju...
Pak aji "SERBAN tu sama keras ke ngan HELMET ke...???"
Kalau anda melalui Highway Jalan Duta perasan tak Pak aji ni...???
Senyum aje aku tengok Pak aji hilang dalam kesesakan traffic jam waktu pagi...!!!

6 ulasan:

sha a.s berkata...

x penah nmpk punnn...

AEDAN berkata...

sha as.
ko keluar lewat sebab tu tak nampak..
tak pun Ad bawa kereta ko tido...!!!

sha a.s berkata...

woit..tlg sket...mane ade tdo..abisla smpi opis muke basi...wakaka...amboi, kemain ko nyer smiley bebelas ye bang....ekeke

chichi berkata...

aku rasa pakcik ni mungkin jelmaan dan hanya org2 tertentu je boleh nampak..abg adan..halalkan makan minum,terkutok,terkasar bahasa dan segala hutang2 yan.macehhh

AEDAN berkata...

Chichi...chicak...!!!
Jelmaan ni nak pi uamh ko kot...!!!

wahida berkata...

aku ingat nik aziz tadi...