Jumaat, 12 November 2010

12 NOVEMBER = MY BIRTHDAY....!!!!

Hari ini 12.November (JUMAAT) my Birthday.....
Tepat jam 12.00am...
Ucapan pertama dan Doa di terima dari Isteri tercinta dan anak anak...
Princess Esya & Prince Aidid menyanyikan lagu
"HAPPY BIRTHDAY"...
Sebak rasanya diri ini...!!!
Terima kasih my Wife & anak anak....!!!
Patutlah semua Tidur lewat....!!!!
Pagi jam 7.00am,
Dapat call dari Mak dan Abah dari Kampung....!!! Mak dan abah juga mengucapakan
"SELAMAT HARI JADI"
Mak dan Abah doakan semoga saya sentiasa Bahagia dan dimurahkan rezeki..
terharu, sedih dan pilu... itulah hadiah yang paling BERHARGA, Doa dari Mak & Abah..!!!! Terima kasih mak & Abah... Abang sayang Mak & Abah...!!!!
Terima juga Call dari Adik aku, Nanie...
Selain itu In-Box hand phone aku juga penuh dengan pelbagai Ucapan dari Causin dan
Rakan rakan sekolah dahulu dan kawan kawan sepejabat....!!!!
Begitu juga aku juga dihujani ucapan dari rakan rakan "FACEBOOK" aku....
TERIMA KASIH SEMUA.
SEMOGA ANDA SEMUA DAN PEMBACA BLOG KU INI JUGA
SENTIASA DIRAHMATI DAN DILINDUNGI SERTA DIREDHAI
OLEH ALLAH..INSYAALLAH
AMIN.

Tiada ulasan: