Isnin, 15 November 2010

SUPRISE @ MY BIRTHDAY - PART 2

Inilah hadiah yang saya terima.T'shirt belang pilihan dari my Princess E'sya.
sebab tu Kotaknya warna "PINK".
Warna kegemaran dia...
TQ kakak... Daddy suka....!!!!
ini pula adalah Hadiah dari my Beloved Wife.
Kemeja jalur... Nice...!!!
TERIMA KASIH sayang...!!!
Ini pula card ucapan dari My Wife.
Ringkas tetapi bermakna pada diri saya...!!!!!
Ini pula adalah Card dari Princess E'sya...
Menitis Air Mata bila menatap kad ini..
Terharu,sebak dan pilu...
Inilah kad pertama yang diterima hasil tulisan tangan E'sya....
Inilah Hadiah yang paling aku sayang..Biarpun hanya sekeping card tapi sungguh bermakna...
Ada RUMAH, ada KHEMAH,ada KERETA, ada BUNGA dan ada BULAN,BINTANG dan MATAHARI...Sungguh cantik...!!!!
TERIMA KASIH KAKAK...
Daddy betul betul terharu....!!!!!
Daddy....Ini kad untuk daddy...
Nanti Daddy bawa kad ini kat Work Daddy.
tunjuk dekat kawan kawan Daddy....
Daddy letak dekat tempat duduk Daddy...Itu pesan E'sya pada saya..
"Baiklah sayang...Nanti Daddy letak dekat tempat duduk Daddy....!!! Balas aku..!!!

Rasanya begitu bermakna sekali dan lain dari yang lain Birthday aku tahun ni...
ada kelainan....


Tiada ulasan: