Isnin, 15 November 2010

SUPRISE @ MY BIRTHDAY PART 03.

Malam 12 November 2010 (Jumaat) selepas Majlis potong Kek..
Aku terfikir untuk bawa isteri dan anak anak bercuti...
Terbayang dikepala PORT DICKSON. Aku capai Phone, terus Call My friend..
Suruh dia carikan Bilik untuk aku malam tu...
Al-Hamdulillah ada Apartment di TIARA BEACH...
Yesss...!!!! malam tu dalam pukul 10 malam kami bertolak kesana...!!! sampai jam 11.30...!!! terus ke rumah Mokhzani Aris untuk ambil kunci..
TQ Mokh sudi melayan kerenah aku...
Biasalah aku memang klu nak berjalan tak suka Plan...Main redah aje...!!!!
Block F Bilik no: 1-24
Sampai aje Bilik...terus siap untuk tidur coz esok pagi pagi nak berendam kolam..
My Princess & My Prince dah Excited sesangat...
Jam 7.00am, semua dah bangun...!!!
E'sya dan Aidid pun tak susah nak dikejutkan..
My Wife dan Ayah Chik (adik Ipar) tengah melayan E'sya & Aidid.
Aksi aksi Esya dan Aidid.
melayan kerenah anak anak.
candid
Berendam dari jam 7.30am sehingga jam 3.00pm...
sesekali melepaskan geram...Anak anak pun sama juga...
Petang tu juga kami meninggalkan Tiara.
apa pun aku puas coz dapat menghabiskan masa bersama keluarga tercinta lagi disayangi...

Tiada ulasan: