Khamis, 21 Januari 2010

BERSAMBUNG SEMUA IKATAN YG LAMA TERHENTI.

Hari ini biarpun dalam keadaan susah hati sebab kehilangan wallet tapi ada juga berita gembira yang aku terima.
Dalam kesibukan aku menguruskan untuk membuat IC tengahari tadi aku dapat panggilan dari seorang sahabat lama sewaktu aku di sekolah Men agama Repah Tampin (1987-1989).
Semenjak dari tahun 1989 sehinggalah kehari ini (23 tahun) aku tak mendengar cerita dia, tetiba hari ini dapat call dari dia.
Thanks you ANUAR coz call dan ingatan awak kat aku, Bila dah dapat contact Nuar, aku pun tanyalah no phone sahabat baik aku, KAMAL ABU HASSAN.
Ptg tadi aku call KAMAL, seronoknya dapat sembang dengan member lama, apatah lagi dah 23 tahun tak dengar cerita, banyak cerita dibualkan. sempat juga kamal bercerita tentang masalahnya pada aku... Aku memang ada cari Kamal tapi tak ketemu..Rupanya kamal pun ada juga berusaha untuk menjejaki aku..Akhirnya dapat balik berhubung semula..
Hari ini aku berbicara semula dengan kengkawan yg sudah hampir 23 tahun tak bersua,
Anuar, Kamal, Ahmad Sherwani dan Azlan.. Bila dapat berhubung semula dengan kengkawan di Repah ini, Teringat dan terimbas kembali zaman itu dan terasa rindu sesangat saat saat itu.
Tapi apakan daya semua itu tidak akan berulang kembali... Hanya kenangan yang indah terpahat dan terpatri di hati...

Tiada ulasan: