Khamis, 21 Januari 2010

KEHILANGAN....!!!!!

Semalam 20hb Januari. Aku kehilangan WALLET. Rasanya tercicir dijalanan sewaktu balik dari kerja @ mungin tercicir sewaktu aku hantar My Princess ke sekolah KUMON.
Kad pengenalan, Lesen memandu, ATM kad dan kad Kredit semua ada kat dalam tu... Jenuh satu rumah aku cari tapi hasilnya menghampakan.
Hari ini 21 Januari, Aku ambik cuti untuk settle semuanya.. First sekali aku call bank untuk block semua akaun aku. Lepas tu pergi Jabatan Pendaftaran Negara di Kepong untuk buat kad pengenalan baru, Selepas tu aku ke JPJ di MAJU JUNCTION pula untuk buat LESN MEMANDU. Sebelum balik singgah MAYBANK WISMA SIME DARBY untuk buat kad ATM yang baru. Kad Credit pula satu minggu waktu berkerja akan siap..
Apa nak buat dah takdir Atau aku yang cuai..???

Tiada ulasan: