Khamis, 27 November 2008

BUAT SEKETIKA......

Hello kengkawan yg mengexplore BLOG saya ni..Saya minta MAAF BEBANYAK kerana buat masa sekarang ni sy tak sempat untuk mencoret cerita kerana kesibukan tugas dan waktu yang tidak mengizinkan....
Namun jangan RISAU dan KHUATIR kerana apabila semua dan keadaan telah mengizinkan saya akan mulakan semula coretan saya...
Berilah saya sedikit masa untuk bernafas lega dengan tanggungjawab kerja yang banyak ini...
Saya BERJANJI akan mula mencoret semula apabila keadaan telah pulih seperti sedia kala...
BERAPA LAMA...????? Itu saya tak pasti.....mungkin sebulan atau mungkin juga diawal tahun 2009
Namun apa yang pasti saya akan tetap akan mencoret juga disini....
untuk DULU...KINI...DAN SELAMANYA..........

Nantikan semula catatan saya yang akan datang dengan penuh cerita yang menarik........

Tiada ulasan: