Isnin, 6 April 2009

KERJA....OH...KERJA...!!!!!!



Memang lama aku tak menaip di BLOG ini,Iyalah KESIBUKAN KERJA dan WAKTU antara penyebab aku tak dapat mengadap BLOG ini...
Last week aku duty pula di HOTEL HILTON PETALING JAYA..
Kalau tak silap aku seramai 14 orang staf MATRADE duduk berkampung disana. Check in pada 29.03.2009 dan check out 04.04.2009..
Sewaktu disana aku bertemu dengan SAHABAT lama TARMIZI. Tapi sayang dia dah last day waktu tu..Klu tidak boleh jugalah bersembang panjang... Sudah lama juga tidak bertemu dengan TARMIZI ini..Hampir 19 tahun juga tak pernah bersua dengan dia... setelah selesai EXAM SPM tahun 1991 memang tak pernah jumpa langsung...
Berbeza PARAS RUPA dia klu nak di bandingkan sewaktu zaman sekolah dulu...Iyalah dulu AWAL REMAJA sekarang ni dah BERSTATUS SUAMI DAN BAPA.....!!!!!!!

Tiada ulasan: