Selasa, 5 Mei 2009

.....................!!!!!!

ASSALAMUALAIKUM......
Hai apa khabar.....???
Agak terlalu lama aku tidak mencoret di Blog ini....
Aku pun taktahu kenapa....
Bukan tak ada cerita yang ingin dikongsikan tapi aku rasa tak ada idea untuk mengarang..
Percutian di PORT DICKSON bersama keluarga tersayang pun masih belum sempat aku coretkan disini....
Gambar - gambar sewaktu di PD pun masih belum aku editkan lagi........
Kenduri aqikah sempena Pindah rumah baru ayung di Londah pun aku tak masukan lagi.....
memang terasa lembab aje nak mengeluarkan idea....
Minggu ini pula telah sibuk dengan MIHAS....aku pula kena jaga secreteriat IBM MEETING...
Maka bertambah jauh blog ini dari aku...sbb komitmen pada kerja....
APA PUN AKU AKAN CUBA SEDAYA UPAYA UNTUK MENGAGAHI JUGA MENCORET DISINI UNTUK BERKONGSI CERITA DENGAN ANDA SEMUA...........

Tiada ulasan: