Isnin, 19 Oktober 2009

19.OKTOBER 2009 = LAST SYAHWAL 1430H.

Hari ini adalah hari TERAKHIR bagi bulan SYAWAL 1430H..Syukur Al-hamdulillah kita dikurnikan oleh Allah akan Nyawa dan Kesejahteraan untuk meraikanya..Adakah kita akan merasainya dan meraikannya di tahun hadapan..?? Walwahualam.....
Last Weekend 17 dan 18 Oktober aku masih juga menerima jemputan OPEN HOUSE. Untuk 2 hari tu aje ada 8 jemputan tapi tak semuanya aku dan famili mampu utk menghadirinya...
Maaflah kengkawan yang tidak dapat aku peneuhi permintaan anda..Insyaallah tahun depan ada lagi...
Sabtu aku ke Kuala Selangor dan Bandar Saujana Sg Buloh, Rumah kawan my wife dan saujana utama tu rumah kawan baik aku Zulkefli Abu Bakar, Dia buat majlis Cukur Jambul anaknya Zakuan dan Majlis OPEN HOUSE.
Ahad pula pegi ke Bkt Rahman Putera,Sg Buloh rumah Pakngah,Shah Alam Umah kak ya, Rawang pula rumah kawan sekerja my Wife di Country height..
Pukul 12 lebih baru sampai rumah....My Prince dan My Princess kepenatan..Apapun seronok juga sekali sekala mcm ni....

Tiada ulasan: