Ahad, 27 Mac 2011

RAKAMAN RANCANGAN TOM TOM BAK SIRI 7


16 March 2010.. Sekolah E'sya (Q~Dess) ada buat rombongan ke Rakaman Rancangan Tom Tom Bak.

Memandangkan E'sya Deman cacar air jadi dia tak boleh joint..

Kesian aku tengok E'sya tak dapat joint sedangkan demam cacar air dia sudah sembuh..

Jadi sebagai seorang Daddy aku tak boleh biar dia frust sedangkan esya dah excited nak pergi rakaman itu.

Aku pun meminta bantuan seorang kawan untuk mendapatkan Pass untuk masuk rakaman Tom tom bak itu di Finas Petaling Jaya..

Al-Hamdulillah aku dapat pass itu dan bawa anak anak termasuk My Beloved wife pergi. Aku tengok E'sya & Airiel begitu excited sewaktu rakaman itu.

Iyalah biasa dia tengok di TV sahaja rancangan Tom tom Bak itu..

Tapi kali ini dapat tengok depan mata sendiri...

Live lagi..

Apatah lagi dia memang minat dengan Pak Nil (AZNIL Hj NAWAWI).

Sewaktu rakaman Tom tom bak ini artis undangannya ialah Hafiz (juara AF). Sewaktu Hafiz menyanyi dia telah menarik tangan Esya ke Pentas..

Tapi sayang sewaktu Rancangan sedang berlangsung tidak dibenarkan membuat sebarang rakaman..

Frust betul aku...

Tapi tak apa sebab nanti akan keluar di TV ASTRO Ceria pada bulan Mei nanti.. So Jangan lupa saksikan Rancangan Tom tom bak

Setiap hari Ahad Jam 12.00 tengahari...!!!

E'sya bersama kawan kawan dari sekolah Q~dess merakam gambar diset rancangan Tom Tom Bak.

Airiel pun turut inter frame....!!!!

Tiada ulasan: