Rabu, 20 April 2011

BARU TERPERASAN......!!!!!!!

Aku baru terperasan dalam senarai follower aku ada ahli baru..
Nama samarannya..CHINTA 85..
Baru ni aku terperasan kerana aku tak tengok sangat akan siapa Follower Blog aku ini.
Bagi aku siapa sahaja yang nak jadi Follower aku dialu alukan...
Kalau tak jadi follower akupun kalian tetap di HALAL kan untuk membaca apa juga Bingkisan yang aku titipkan..
Aku sekadar nak berkongsi cerita suka duka bersama..
Chinta 85 bukan sahaja menjadi follower untuk blog "TITIAN HASRAT " ini tapi menjadi follower kepada blog kedua aku
Kepada Chinta85,
aku ingin mengucapakan terima kasih kerana sudi menjadi Follower akan blog aku.
Kepada sahabat yang lain kalian juga boleh mengikuti blog Chinta85 ni..

2 ulasan:

chinta... berkata...

salam perkenalan abg Aedan...1st nak ucap xhanks sebab sudi follow chinta jugak pas2 siap promote lagi
hihihi...x perasan erk...xpe2..sentiasa gak bukak abg Aedan nye belog...chumel anak2 abg ye..nak satu buley????kikikiki

AEDAN berkata...

Chinta...Blog saya ni tak selalu up-date..Bila ada kelapangan aje baru up-date.
memang tak perasan langsung chinta menjadi follower blog saya..
Blog ni juga banyak expose tentang famili & anak anak saya aje... nak satu anak saya...??? ha...ha...ha...Ambiklah buat anak angkat tapi saya jaga sampai besar..SETUJU...???