Khamis, 12 Februari 2009

KERINDUAN.....

Sejak kebelakangan ini entah kenapa aku teringat sesangat kawan- kawan aku yang dulu..Kawan2 zaman kanak-kanak, kawan-kawan dizaman sekolah Rendah & menengah.

Sahabat sahabat yang pernah tinggal bersama diHOSTEL SMAR REPAH,Tampin dan SMA ulu Gadong,Rembau..

Banyak kenangan PAHIT & MASIH dilalui bersama didalam meniti arus usia sewaktu bersama menimba ilmu dahulu..Andai kata ada MESIN PEMUTAR MASA sudah pasti Zaman persekolahan yang aku Pilih...Masih segar lagi kata-kata Ustaz Mansor "BILA KAMU SUDAH MENINGGALKAN ALAM PERSEKOLAHAN DAN MASUK ALAM PERKERJAAN DIWAKTU ITU NANTI AWAK AKAN RINDU AKAN ZAMAN PERSEKOLAHAN..."
Kini apa yang diucapkan oleh Ustaz Mansor itu memang benar 100%..

Aku memang RINDU...TERAMAT RINDU pada semua......Tapi apakan daya..SETIAP PERTEMUAN ITU BERSYARAT DAN PERPISAHAN ITU MUTLAK...

Kini segalanya hanya tinggal kenangan yang begitu indah...Sahabat sahabat semua ada kehidupan sendiri,Mengejar kejayaan dalam hidup..Mencari sekelumit kemewahan untuk keluarga yg dibina...Aku pasti dan Yakin semua merindui saat saat dulu....

Tiada ulasan: