Selasa, 24 Februari 2009

MY MOM BIRTHDAY

Tanggal 22hb Febuari yg lepas adalah hari ULANGTAHUN KELAHIRAN Mak..

Semua adik beradik balik N.Sembilan berkumpul sempena Birthday mak.

Aku dan Famili tak balik coz My Wife tak cuti kena kerja pula... FRUST juga aku coz tak dapat balik meraikan BIRTHDAY mak..Nak buat macamana.. Aku cuma CALL mak UCAPAKAN SELAMAT HARI LAHIR..

My Princess pula NYANYIKAN lagu HAPPY BIRTHDAY TO YOU MAK WAN..

Tak apalah walaupun aku tak dapat balik meraikan BIRTHDAY mak bersama adik beradik yang lain tapi aku tetap ingat akan hari lahir mak..PRESENT untuk mak pun aku dah beli..

Sebuah beg dari kain cotton bercorak ala ala INGGERIS STYLE..Boleh mak isikan telekong sembahyang bila dia ke mana mana nanti...

Aku beli beg tu dekat LOVELY HOME SHOP di ALAMANDA PUTRAJAYA. Harganya boleh tahan jugalah tapi aku ada DISCOUNT sbb aku MEMBER bertaraf VIP.

Sudah lama jugalah aku menjadi member dan banyak jugalah barang dari LOVELY HOME ini yang aku beli untuk kegunaan sendiri dan sebagai PRESENT kepada member yang mendirikan Rumahtangga..


Tiada ulasan: