Khamis, 15 Januari 2009

HaPpY aNnIvErSaRy..


KHAS UNTUK MU ISTERI KU....... Inilah hadiah yang aku berikan kepada Isteri ku yang tercinta..Sempena dengan ulang tahun perkahwinan ku yang ke 6 pada 18.Ogos.2008 last years.. Diam tak diam rupa-rupanya sudah 6 tahun usia perkahwinan ku.PERFUME BERJENAMA ESCADA...Berharga dalam RM499.00 ini aku beli dekat SOGO..
Pening juga kepala Fikirkan apa yang nak di beri kepada my wife sempena ulangtahun perkahwinan aku ini..Nak beri Jam tangan dah ada 3 utas..Nak beri barang kemas dah banyaklah pula.. Last last aku pegi sogo dan lalu kat situ,salegirls perfume tu memberi aku menghidu bau wangian ini...ooohhhh..........!!!!!! Memang best dan harum Baunya... so tanpa berfikir panjang aku terus mendapatkannya sbg hadiah untuk my wife sempena anniversary perkahwinan ku..
Kepada My Wife...
Terima kasih kerana menjaga makan pakai aku selama ini...
Terima kasih kerana menjadi MUMMY kepada Prince dan Princess kita..
Terima kasih kerana sentiasa sabar dalam mengharungi bahtera perkahwinan kita.
Terima kasih juga kerana sering menceriakan aku..
Sesungguhnya aku sangat menyayangi mu.....
Walau macam mana wangi pun Perfume Escada ini.Harum lagi kasih mu pada ku....
HAPPY ANNIVERSARY

Tiada ulasan: