Khamis, 15 Januari 2009

BIRTHDAY E"SYA 2 TAHUN.



Inilah Hadiah dari aku kepada My Princess sewaktu BIRTHDAY dia yang ke 2 tahun. Birthday E'sya ni pada 20.Ogos.2008..Dua Hari selepas ULANGTAHUN PERKAWINAN AKU. Sebuah dapur permainan dilengkapi alat alat memasak dan pinggan mangkuk. Dapur ini mengeluarkan bunyi mengikut apa yang diletakkan diatas hosenya..Contohnya kita letak Kuali iakan mengeluarkan bunyi seperti sedang mengoreng..Jika kita letak Cerek, ia akan mengeluarkan bunyi seperti Air sedang mendidih...
Hadiah ini aku beli dekat AMPANG PARK.. Kedai menjual barang permainan kanak-kanak " TOYS R US STAR ". Aku beli hadiah ini sehari sebelum Party Birthday dia. Harganya RM249.90
aje... Agak mahal...tapi demi my princess ini aku tak kisah..Janji dia suka..
Seronok sangat E'sya mengendalikan dapur dia ini...Sejak ada dapur ini kerjanya asyik memasak aje... Tak kisahlah....

Tiada ulasan: