Jumaat, 20 Februari 2009

ISTERI..........





Agak kurang juga aku memaparkan cerita dan gambar My wife aku dalam Blog ini..Bukan apa aku sengaja taknak EXPOSE my wife.. Lagipun dia ada BLOG dia sendiri..Seorang yang HUMBLE orangnya (Bukan nak memuji tp Kenyataan). Berkerjaya, anak perempuan tunggal dalam 5 beradik (Mcm aku juga anak tunggal lelaki).Berkerja sebagai STAF NURSE sudah hampir 10 tahun..Insyaallah...Kalau ada REZEKI tahun depan dia akan jadi SISTER di Hosp Sungai Buluh..Aku rasa beruntung dan bertuah dapat memilikinya..Sebab bagi aku dia sudah cukup sempurna.THANKS Sayang kerana menjadi seorang Isteri yang Baik,Menjadi MUMMY yang sempurna kepada 2 orang permata hati kita..Menjadi MENANTU yang Bertanggungjawab keatas keluargaku..NAK TAMBAH LAGI KE AHLI KELUARGA KITA....???? Nanti-nantilah sbb rasanya si Ayin tu belum cukup besar lagi...Maybe Tahun depan kot....INSYAALLAH...

Tiada ulasan: