Isnin, 21 Jun 2010

GAMBAR TERBARU.....

Inilah gambar terbaru yang aku rakam bersama Isteri Tercinta. Ketika ini my wife dah 10 hari dalam Pantang... Kiranya gambar dia dalam pantang di Sg Petani, Kedah..
Ina adalah seorang isteri yang baik. yang memahami aku, seorang yang sabar, seorang yang penyayang, Rajin, Sporting.. Dalam soal kerjanya pula, dia seorang yg serius dan komited tentang kerjanya... seorang yang bertanggungjawab...!!!
Dari segi sebagai seorang ibu pula dia cukup prihatin tentang anak anak. Begitu mengambil berat tentang makan pakai anak... Yess...dia penuh sifat Keibuan...
Bagi aku banyak ciri ciri wanita @ Isteri idaman aku ada padanya... boleh dikatakan 90%.....
Bukanlah aku sekadar ingin memuji dia tapi itulah kenyataan dan realitinya... Aku berbangga menjadi Suami padanya dan merasa amat bertuah dapat memilikinya...
Sayang...percayalah abang tidak pernah memungkiri janji yang pernah kita buat dahulu... Kasih sayang abag terhadap ayang tetap tak pernah berubah... dan tiada siapa pun yang layak mengantikan tempat ayang di hati abang....!!!!
I LOVE YOU SO MUCH....!!!!

2 ulasan:

mamayin nakuya berkata...

alamakkkkkkk..kirenye kak ina ni macam kategori nurse yang garang lah!! takek aku!!

AEDAN berkata...

Bukan Garang tapi tegas, kalau tak Pesakit mengada ngada...!!!