Isnin, 1 November 2010

KELAHIRAN......

Dalam jam 4 lebih tadi, aku ada terima "SMS" dari adik ipar yg berada nun jauh diutara...
Siapa lagi kalau bukan "ROKHAIRI" yang sedang berdebar menanti kehadiran orang sulong dalam keluarganya....
SMS yang diterima
"B.long...Nurul sudah selamat melahirkan baby sebentar tadi"
Aku pun membalas Sms tersebut..
"TANIAH... Macamana keadaan Nurul..?? Baby Boy @ Girl..?? Baby sihat dan OK ke..??
berapa Kilo..?? Nurul bersalin Normal @ sizzer...??? "
Jawapannya ringkas sahaja:
"Baru sahaja lahir, dan E (bahasa dirinya) belum pun tahu semua tu.. yang pasti Baby boy..!!
Aku pun membalas SMSnya:
"WELCOME TO THE CLUB DADDY"
Aku pasti dan dapat rasakan betapa GEMBIRA tak terkata perasaan "E"
sebab aku pernah melalui pengalaman sebegitu.. Pelbagai perasaan bermain dijiwa ketika itu. Iyalah satu perasaan yang tak dapat digambarkan dengan kata kata.
Dengan kelahiran orang baru ini maka akan bertambahlah bilangan Cucu my mertua
sudah ada 6 orang cucu Tok yan Dan Mak tok.. Dah setengah dozen..!!!
Apa pun Princess AIDA SYADIENA dan Princess AIDA ERYNA sahaja cucu perempuan mertua aku..!!! So Tak tergugatlah kedua dua princess aku tu...!!!!

1 ulasan:

SangRatoo berkata...

heheehehh tahniah..bertambah anak sedara.. :P