Jumaat, 12 November 2010

SELAMAT HARI JADI SHAHADAN BAHARUDIN....

"HAPPY BIRTHDAY", "SELAMAT HARI JADI", "SELAMAT HARI LAHIR"
Ucapan ini "KHAS" buat diri ku sendiri...!!!

Hari ini 12.November Genap usia aku 36 tahun...
Tua sudah...!!!
Sudah 36 tahun aku bernafas dan menikmati keindahan Alam yang dipinjamkan oleh Allah kepada aku. Syukur...Al-Hamdulillah....!!!!

Terima kasih Allah
memberi aku menikmati dan merasai segala galanya...!!!

Terima Kasih Mak,
mengendongkan saya didalam rahim mu dan merasai kesakitan, menyabung nyawa untuk melahirkan aku ke dunia ini 36 tahun yang lalu...

Terima kasih Abah & Mak..
bersusah payah membela serta mencurah sepenuh kasih sayang didalam membesarkan aku, memberi ilmu dan pendidikan dunia dan akhirat untuk aku...
Sesungguhnya tidak terbalas akan jasa jasa mu..

Terima Kasih ISTERI ku...
Yang sudi berkongsi hidup denganku.. berkongsi pahit manis melayari alam rumahtangga.... menjaga makan,minum dan pakai aku... menjadi Tulang Belakang didalam aku menjalani kehidupan...
I LOVE YOU SO MUCH....

Terima kasih ANAK - ANAK KU.
Menceria dan mewarnai kehidupan rumahtangga Daddy & Mummy...Kehadiran kalian semua menjadi penguat dan nadi kepada Daddy.

36 tahun sudah usia ku kini
Al-hamdulillah..
banyak yang tercapai didalam impian yg ditanam selama ini.
sekali lagi:
HAPPY BIRTHDAY SHAHADAN BAHARUDIN.

6 ulasan:

SangRatoo berkata...

HEPI BESDAY BANG..SEMOGA PANJANG UMUR, MURAH REZEKI DAN DIBERKATI ALLAH S.W.T AMIN.. :)

AEDAN berkata...

TERIMA KASIH PUTERI BULOH...!!!!!

wardah @ fie shah berkata...

besday ko adekah sama dgn anak jue? adekah bang?

ini aku,

fie d great!

SangRatoo berkata...

hahaha..sama dokk!

AEDAN berkata...

Patutlah anak JU comel kerana mengikut ramalan siapa yg Lahir pada 12.11 mempunyai paras rupa yang kacak dan menawan...!!!!
betul tak ju..????
ha...ha...ha.....
selamat hari lahir juga kepada HARUN REZEKI...!!!

Scha406 berkata...

Allah selamatkan kamu,
Allah selamatkan kamu...
Allah selamatkan kamu Abang Aedan,
Allah selamatkan kamu.......

Happy Birthday!!!

semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, diberi kebahagian berpanjangan, ceria2 selalu....

(*__*)