Isnin, 23 Mei 2011

BALIK KE KAMPUNG... MELAKA...!!!

Sempena cuti hari pekerja 01.Mei 2011 aku dan famili balik ke kampung N.sembilan untuk menghadiri perkahwinan sepupu aku di Melaka

bersama Mak, Abah dan adik beradik yang lain.

Jam 9.00pg bertolak ke Kuala Linggi, Melaka.

Al-hamdulillah..

Jam 12.00 tengahari kami selamat sampai.

Sampai rumah kenduri jumpa juga saudara mara yang lain..

Apatah lagi saudara mara yang jarang bersua muka..

Maka majlis perkahwinan ini menjadi Medan pertemuan kami.

Seronok juga dapat bersua muka sesekali sebegini...!!Princess Qaireen berposing diatas pelamin.
Lepas kenduri kami kerumah Arwah Aki & Wan. Rumah yang banyak meninggalkan nostalgia sewaktu aku dizaman kanak kanak.
Kini aku membawa anak anak aku pula menjejakan kaki dirumah itu.
Dan anak anak aku berjumpa causin causin dia..
Dah jadi tradisi famili aku, kalau balik ke kampung mesti ambil kesempatan untuk berjimba dengan bercanda di pantai.
Pantai yang masih terpelihara lagi akan kebersihannya.
Anak anak aku + anak anak buah aku seronok sakan mandi laut.Lihat Foto diatas,
My Father sempat lagi berposing bermain pasir bersama cucunya.
Happy sangat aku tengok,
maklumlah bukan senang nak berkumpul ramai sebegini.
My beloved wife & adik aku (Atam) bersama bibik masing2 sedang bersembang.

Tiada ulasan: