Isnin, 23 Mei 2011

KURSUS DI JANDA BAIK, PAHANG

Kursus di CHERENGIN JANDA BAIK, PAHANG Darul Makmur...

Kursus dari 04 -06 Mei 2011.

Kursus Team Building...

"TEAMPLAYSHOP"

Kursus team building kali ini adalah yang ke-2 best yang pernah aku sertai..

Bagi aku kursus Team building "SWAT" di Pangkor adalah yang paling best pada Tahun 2007 kalau tak silap akulah..."

Berbalik pada kursus ni..

lebih banyak rilex dan ketawa..

Memang enjoy..

lebih kepada bermain alat muzik..

Taklah stress sangat kursus ini..

Kalau orang yang jenis macam aku ini

"HAPPY GO LUCKY"

memang kena sangatlah...!!!!

Penceramahnya ialah MR BILL, Pembantunya MS JAS...

Memang sporting gila...!!!!

Dari First day sampailah habis kursus asyik nak ketawa aje...!!!

Para peserta juga diminta untuk mengumpul sticker " SMILIES ".

Siapa yang dapat kumpul SMILIES terbanyak akan dapat hadiah dari Mr Bill.

So aku pun apa lagi, beria sakan mengumpul sticker tu.

Al-Hamdulillah....

Aku adalah terbanyak mengumpul smilies tu.

sampai 19 smilies...!!! (Ko ada...??? )

Dan hari terakhir aku dapat "GENDANG CINA" sebagai Hadiahnya....!!!!!


Mr Bill sedang menurunkan tandatangannya diatas gendang yang aku dapat.. Happy aku rasa.

Gendang tu boleh buat hiasan dan juga kenangan - kenangan..


Thanks You so Much Mr Bill...!!!!

"KEEP THE BEAT" itulah perkataan yang tertera yang ditulis oleh Mr Bill diatas gendang yang aku dapat...(kau makan hati ke tengok aku dapat Gendang...????)
Apapun banyak sebenarnya gambar2 sewaktu menghadiri kursus ini tapi tak sempat nak up-load...Nanti2 aku masukkan...(Tapi tak janji tau...)

Tiada ulasan: