Rabu, 11 Mac 2009

PERCUTIAN KE TRENGGANU DARUL IMAN 1

06.03.2009 Jumaat Jam pukul 7 ptg.. Aku memulakan perjalan menuju ke Pantai Timur. malam dalam Pukul 10 lebih sampai ke KUANTAN.Ikut jalan LEBUHRAYA PANTAI TIMUR. Melalui GAMBANG..Singgah di Kuantan jumpa member lama..AZMI (Jimit) dan Isterinya (Suzanna). Seronok juga jumpa member lama ni..Tapi jumpa tak lama coz aku harus meneruskan perjalanan ke Trengganu..Berkali kali juga Jimit mempelawa kami sekeluarga bermalam dirumahnya tapi aku menolak...
Pukul 11 lebih aku meneruskan perjalan ke Trengganu..Hari semakin Larut..Kesian my prince dan My princess tidur didalam kereta..(Kurang selesa) so apabila sampai di CHUKAI,Kemaman aku pun check in hotel (Chukai Utama Hotel).. Rm125 sahaja...So malam tu bermalam di hotel Chukai sahaja...
Esoknya aku meneruskan perjalanan ke Kuala Trengganu...

Tiada ulasan: