Selasa, 18 Mei 2010

JANJI DI KOTA....!!!

Sehari sebelum balik ke KL, aku mengotakan janji pada my princess untuk bawa dia menonton wayang.. So dikesempatan yang ada aku pun pergilah bawa dia menonton wayang. First time my princess masuk panggung dia agak kekok sikit, maklum sajalah first time...
Tapi apa pun dia tetap enjoy.... Tapi bila 10 minit berlalu, mulutnya mulalah bertanya macam2 soalan...!!! sehingga tak larat nak jawab....



Tengok dia siap tunjuk tanda "BEST".....
Dan disebelah malamnya pula, satu lagi JANJI yang aku tunaikan, Iaitu "MAIN BOWLING"
Kalau siang tadi sewaktu menonton wayang my prince tak ikut, tapi untuk malam ini aku bawa dia.. SERONOK sangat depa....!!!!

My Princess & My Prince tengah tengok dan Pilih bola...!!!!

Senyum keriangan terukir diwajah...First time...Main bowling...sebab tu Excited...!!!


Tengok My Princess, dia cuma meleretkan aje bola tu, nak angkat tak daya... Tak apa Kakak, nanti bila dah besar sikit kita main lagi....!!!

Aku membantu dan mengajar my Princess...!!!

My Prince juga tak padan ngan kecik nak juga mencuba...
Apa pun aku terasa puas.. Bila melihat anak anak gembira dan mencuba membuat benda yang baru...
Selalu dia cuma melihat didalam TV sahaja tapi kali ini mereka merasai dan merealisasikan yang yang dilihat selama ini....



Tiada ulasan: