Khamis, 20 Mei 2010

MENGHITUNG HARI....

Kandungan my wife sekarang sudah masuk 9 bulan. Bila-bila masa sahaja akan bersalin. Jika ikut Doktor pakar my wife akan di Bedah pada tarikh 04 June 2010 (Jumaat) nanti namun mungkin boleh akan bersalin sebelum tarikh yang ditetapkan.
Doktor pun menasihati supaya My wife "mengikat Rahim". Memandangkan Rekod My Wife sebelum ini agak kurang baik. Demi untuk kebaikan bila sudah berusia nanti.Ini bermakna anak kami seramai 3 orang sahaja. Aku tak kisah kerana kalau itu sudah takdir.
Kalau ada rezeki anak ke-3 ini PEREMPUAN. Apapun aku tak kisah akan jantinanya kerana yang penting bagi aku BABY yang bakal lahir ini cukup SIFAT dan SIHAT.
Lagipun aku telah dikurnikan SEPASANG anak sebelum ini. AIDA SYADIENA ILLIESYA sudah berusia 4 tahun, dan No 2 AIDID AIRIEL SHAHREZA berusia 2 tahun.

Berbalik kepada cerita my wife tadi, Sejak kebelakang ini sering juga mengalami sakit belakang.. Sewaktu mengandung yang First & second agak kurang sakit belakangnya..Tapi kali ini berbeza..Jadi akulah yang menjadi tukang urut yg tak mahir... Tak apalah demi untuk isteri tercinta.
Apapun aku sentiasa berdoa agar semuanya akan selamat.. Kepada pembaca MENITI TITIAN HASRAT doakanlah juga KESEJAHTERAAN untuk My Wife dan keluarga aku...!!!

Tiada ulasan: