Khamis, 9 Disember 2010

AL ~ KISAH..........!!!!!

Sekarang ini ramai rakan sepejabatku mempunyai Blog.
Macam macam tajuk dan Chantek2...
Pelbagai corak dan Gambar dan cerita ceritet terpapar...!!!

Aku pun terfikir...!!!
Rasanya sudah lama Blog
" MENITI TITIAN HASRAT " ini.
Aku pun menggodeklah Blog ku ini, Nak Lihat N3 aku yang pertama sekali...
Ya...Allah...!!!
Diam tak diam sudah 2 tahun rupanya usia
"MENITI TITIAN HASRAT"
N3 aku yang pertama
Tarikhnya : 22. OKTOBER. 2008.
Kalau budak SURE dah boleh Berjalan dan bercakap...!!!

Apapun aku nak ucapkan
"HAPPY BELATED BIRTHDAY MENITI TITIAN HASRAT".

Lama juga aku berblog ini..
2 tahun lebih sudah...!!!
Tujuannya adalah untuk berkongsi cerita ngan kengkawan..
Dan aku PERCAYA 100%
ada juga yang dok mengutuk dan tak berapa berkenan dengan blog aku ni..
ADA AKU KISAH...???
ko nak cakap apapun...
INI BLOG AKU...!!!
SUKAHATI AKU NAK MASUK N3 APA PUN..!!!
KO SUKA...., KO BACA....,
KO TAK SUKA, KO TAK PAYAH BUKA & BACA...SENANGKAN...?
ADA N3 AKU NI MENGUTUK ORANG..??
ADA CERITA YANG AKU TAIP INI MEMPENGARUHI ORANG..???
ADA PERKATAAN "HANJING" atau "PUAKA" AKU GUNA...????
Aku rasa BLOG aku ni " CLEAN sesangat"....!!!


Ada sesetengah tu Buat Blog,
lepas tu dok mengutuk & mengata orang,
sampaikan kawan sendiri pun dia umpat...!!!
Memanglah tak secara TERANGAN TERANGAN
tapi secara BERKIAS FANSURI.................................
(SaPa MaKaN JuLaP, DiAlAh tErImA PaDaHnYa...)
(BUSUK PUNYA ORANG.....!!!!)

Ada juga blog yang MEMUJI DIRI SENDIRI
sampai ke LANGIT ke 7 (Ayah Pin beritahu..)
Memaparkan kononnya
dialah yang baik, pandai serba serbi, hebat nyebat, Top ngetop
tapi HAKIKAT & RIALITINYA....
Nan hadooo...........!!!!!
Blogger ini dinamakan
SYOK SENDIRI....!!!!!


Oklah....
Sebelum terlebih EMO, aku stop kat sini...
nak ke Toilet sbb termakan julap...!!!!

1 ulasan:

qees berkata...

wahhh kelezzz ko bang...da 2 thn blog ko...congrat...haishhh blog sendirik lantak la nk letak n3 ape pon yg nk sibok2 p teok pastu nk hangin kt org pasaipa?meroyan x tentu pasai...
biaq la bang janji ko xkaco n xmenyusahkan idup org...xde syiok sendirik n bagai...ko bagi je sedas...ADA AKU HUTANG KO HAH...???