Khamis, 23 Disember 2010

@ TITIWANGSA

Tarikh story ini kau tak ingat, tapi yang pasti malam itu aku bawa famili semua ke Taman Tasik Titiwangsa hanya sekadar melunaskan janji pada Princess Esya untuk bawa di jalan jalan kalau dia berjaya mendapat 5 star dekat sekolah KUMON dia. Princess E'sya pun bersungguh sungguh mendapatkan 5 star masa tu, Bila dia keluar aje dari KUMON muka dah tersenggeh aje..."Daddy..kena bawa kakak pusing KL malam ni sebab kakak dapat 5 star.. Teacher beri kakak 5 star sebab kakak jawab betul semua...!!!" Esya bersuara.
Memamng aku dah janji nak bawa dia pusing KL kalau dia dapat 5 star sewaktu dia nak masuk kelas..So bila dia dah dapatkannya bermakna aku terpaksa menunaikan janji...!!!!
Aku bawa dia & famili pusing KL, Biarpun hari weekday..jam baru 9.00pm..so aku bawalah pusing pusing KL walaupun pada hakikatnya aku & my wife penat bila dah seharian berkerja..namun untuk anak aku berkorban juga...Lagipun aku tak mahu dikata PENIPU oleh kakak...!!!!
Aku singgah di Tasik titiwangsa, cadangnya nak makan aje di RESTORAN NELAYAN tapi memikirkan BIBIK dah masak dirumah so kami singgah sebentar di LITAR KERETA CONTROL.
Riang sungguh E'sya, Si Prince AIDID lagilah...memang minat dia tu.....

malam tu pukul 11.30 baru kami bertolk balik ke Sungai Buloh...Apapun Princess E'sya next time Daddy janji bawa jalan jalan lagi kalau kakak dapat 5 star..kalau 3 star dah tak heran sangat sebab dah setiap kali dapat 3 star ni....

Tiada ulasan: