Ahad, 12 Disember 2010

MINAT HABIS PADA ADZRIN ADZHAR.

Jumaat, Selepas dapat CD dari penyanyi ADZRIN ADZHAR (YIN)...
Esya punyalah suka...!!!
sampai malam tu tidur pun bawa CD tu....!!!!
Punyalah minat habis....!!!!

Sudahlah petang tu dia tengok rancangan "KITALAH BINTANG..."di ASTRO Channel 611,

ada peserta dari rancangan tu,

Namanya Adik DAYANG (Orang SARAWAK rasanya...!!!)

menyanyikan lagu "PUJAAN MALAYA"

Esya punyalah marah sebab ADZRIN ADZHAR tak Nyanyi...!!!

Host tu cuma umumkan empunya lagu

"PUJAAN MALAYA" ada bersama kita,cameraman pun Zoom yin...!!!

"Mummy.....!!! Nape Mamayin tak nyanyi lagu Pujaan Malaya...tanya Esya..!!! "Sekejap lagi nyanyilah tu...balas My wife"..Sampai habis siaran dia tunggu,
Yin tak nyanyi...
Esya call aku tanya
"Daddy,Kakak nampak Mamayin kat dalam TV,tapi mamayin tak nyanyi...Nape mamayin tak nyanyi...???
Aduhhh...soalan apa ni..???
aku tak boleh jawab....!!!!
Inilahkan budak budak...
Kalau dah minat semua nak ikut IDOLA dia...
Malam tu, Mimpi pun tentang YIN agaknya...!!!!
Esya tergolong dalam ribuan peminat Yin..
Sebab ada juga yang tak berkenan dengan MINAH ni...!!!
Takut juga aku bila anak aku yang tak tahu apa -apa ni orang benci hanya kerana dia MEMINATI YIN.
Entah apa salah Yin pada diaorang pun aku pun tak tahu...!!!
BUSUK HATI sangat kenapa..???
Nanti satu hari kalau ada masa dan kelapangan aku mesti bawa dia jumpa Yin juga..
Tapi mungkin tidak dalam waktu terdekat ini kerana
sipenyanyi "PUJAAN MALAYA" ni
sedang sibuk mempromosikan Single Albumnya.
Apatahlagi dengar khabarnya mini albumnya akan keluar dalam bulan december ini.
Kadang kadang kesian juga dengan Esya ini..
Setiap hari ada aje soalan tentang Yin....
Oklah Esya,
Daddy dah deal dengan mamayin untuk kita keluar..
Kita tunggu bila mamayin dah tak BZ.
Sekarang ini mamayin BZ..
undang Show, Dinner,
Photoshoot untuk Majalah dan macam macam lagilah....!!!!

Tiada ulasan: