Khamis, 23 Disember 2010

BALIK UTARA....

Hari ini 23 Disember...Aku akan balik KEDAH bersama famili tercinta. Agak lama juga aku tak balik Kedah ni. Last aku balik kedah ialah pada awal Ramadhan dahulu.kira kira bulan OGOS.
Princess E'sya dah banyak kali ajak balik Kedah,jumpa MAK TOK & TOK YAN...Biarpun mertua aku selalu datang tapi sebenarnya dia nak jumpa CAUSIN dia (DIK WAN & RAFIQ) yang stay di Penang...!!!
Anak ayahlang (Adik ipar) yang dah 2 bulan tu pun aku tak tengok lagi...!!! Namanya AFIF AIMAN.Samada sekarang ini berada di Taiping Atau Perlis pun aku tak pasti.Apapun balik kali ini memang kena juga ziarah..
Aku ambik cuti esok 24 Disember (Jumaat) hingga 27 Disember (Isnin).Lepas Magrib ni nati kami akan bertolak ke Utara.
Semoga perjalanan kami ini selamat dan diberkati oleh Allah S.W.T...Insyaallah...AMIN.

Tiada ulasan: