Sabtu, 11 Disember 2010

PRINCESS ESYA DAPAT CD DARI YIN.

10 DISEMBER 2010.
aku jumpa kawan aku Adzrin Adhar (Yin)
(Penyanyi lagu Pujaan Malaya).
Yin telah beri satu CD dia kepada Princess E'sya.
Princess Esya memang meminati "Yin"
Lagu "PUJAAN MALAYA" tu pun e'sya dah hafal Liriknya
.
Petang tu aku balik dari Opis.
Aku pun menghulurkan CD yg Yin beri tadi kepada dia.
Punyalah dia suka,siap cakap pada My Wife
"Mummy, tak ada Cd lagu mama Yin..."Mula tengok Kulit Album Yin,terus dia komen "Daddy,cantikan mamayin.."
nanti kakak dah besar kakak nak jadi macam mamayin.
yin pun ada tulis sesuatu pada Kulit Album:
"~~Esya~~
Jaga diri baik baik, jadi anak yang baik...
Mamayin sayang esya.....!!!!"Bila Esya buka lihat disc.
Disitu tertera pula gambar Yin memakai cekak rambut yang sama dengan esya.
Lagilah dia bertambah suka dan Riang.
"Mamayin pakai CEKAK RAMBUT
sama macam kakak punya.." jeritnya..!!
Terus dia Cari Cekak Rambut tu,dan pakai..
"sama tak ngan mamayin..???" soalnya Memang Princess Esya meminati Yin...
Aku pun tak tahu macam mana dia boleh EXCITED sangat dengan Yin..
Maybe sebelum yin jadi penyanyi dia dah banyak kali jumpa Yin..
Sebab itu dia jadi Excited bila Yin ni jadi penyanyi. Aksi - Aksi esya dengan CD yang diterima dari penyanyi
Pujaan malaya Adzrin Adzhar.
sukalah sangat dia...!!!!

Tiada ulasan: